Velkommen til Samsonite wecare-programmet
Våre Proxis- og Nexis-kofferter er laget for å tåle mange års reising og følge deg dit du ønsker å reise. Men noen ganger kan reising by på overraskelser. Når det skjer, kan du være sikker på at vi tar oss av deg. Når du kjøper en Proxis- eller Nexis-koffert, er du dekket av vår 10-årige globale garanti* (se garantikortet for vilkår og betingelser). I tillegg kan du også dra nytte av det unike Samsonite wecare-programmet*.
Dine gratis servicefordeler
Bekymringsfri reparasjonsservice uten spørsmål
Denne tjenesten gjelder funksjonelle skader eller defekter på kofferten din, inkludert transportskader**. Hvis skaden eller defekten dekkes av Samsonite wecare-programmet og ikke kan repareres, erstatter vi kofferten din.
Samsonite wecare-servicen dekker ikke normal slitasje, skader forårsaket av feil bruk, kosmetiske skader som riper, bulker, flekker, fargeendringer eller andre ikke-funksjonelle endringer i produktets utseende.
En grundig sjekk
Når du bestiller reparasjon eller service, gir vi produktet ditt en grundig sjekk, rengjør utsiden og bytter hjulene ved behov, slik at kofferten din fungerer like godt som da du brukte den for første gang.
Free personalisation with embossing
Ved kjøp eller registrering får du muligheten til å tilpasse kofferten din med en preget lærmerke – og dermed gi kofferten din et personlig preg.
Hvordan fungerer det?
Registrere kofferten din
Registrer kofferten din på MY SAMSONITE, hvor du vil bli bedt om å laste opp kjøpsbeviset ditt. På denne måten slipper du å bekymre deg for papirarbeid i etterkant. Registrering er ikke obligatorisk for å kunne dra nytte av fordelene i Samsonite wecare-programmet, men det vil forenkle prosessen.
Kontakt oss via ett av alternativene nedenfor
- Ved å starte en online serviceforespørsel
- Ved å ta med kofferten din til en forhandler som gjerne hjelper deg med forespørselen di
- Ved å kontakte oss via wecare@samsonite.com
Reparere eller erstatte
Din forespørsel vil bli behandlet med høy prioritet. Vårt serviceteam vil kontakte deg så snart som mulig for å informere deg om de neste trinnene for å få kofferten din tilbake i perfekt stand.
- For mindre og lett reparerbare skader vil du få tilsendt et reparasjonssett. Samsonite-produkter er designet med tanke på enkel reparasjon, slik at du kan reparere dem uten problemer. Det finnes videoer som veileder deg gjennom prosessen.
- I alle andre tilfeller vil Samsonite etter eget skjønn reparere kofferten din eller erstatte den dersom skaden eller feilen ikke kan repareres.
- For de fleste europeiske land gjelder gratis frakt. Dersom det påløper fraktkostnader, vil du bli informert om dette før kostnadene belastes.
* Elektriske og elektroniske komponenter og tilkoblinger, kabler, adaptere og batterier er kun omfattet av den lovfestede eller lovbestemte garantien, som kan variere fra land til land.
** Ved skade forårsaket av tredjepart (spesielt skader forårsaket av flyselskaper) anbefaler vi å rapportere skaden og sende inn et krav til transportøren umiddelbart for å få erstatning fra deres forsikring.