Kontakt oss

Frucon² og Samsonite vil gjerne høre dine spørsmål og kommentarer. Velg ditt spørsmål.

Jeg har et spørsmål om reservedeler, låser og nøkler.

Les vårt avsnitt om reservedeler, låser og nøkler i våre Ofte Stilte Spørsmål.
Du kan bestille reservedeler til Samsonite-produktet ditt på nettsiden Support & Go. Oppgi hele produktkoden. Den finner du på garantikortet eller på en etikett på innsiden av produktet. Vær oppmerksom på at det ikke er sikkert at vi har reservedeler til enkelte (eldre) kolleksjoner.

Jeg som forettning ønsker å bli kontaktet angående produkttilbud.

Kontakt oss på e-post :
OSS :
Spørsmål: Hvor finner jeg hele katalogen?
Svar: Du kan laste ned vår nyeste katalog her.

Jeg vil kontakte kundestøtte angående mitt kjøp i nettbutikken

Kontakt kundestøtte
Åpningstider :
Mandag–fredag: 07.15–12.00 og 13.00–17.00
Oppgi bestillingsnummeret eller kontonummeret ditt i all korrespondanse. Disse får du når du sender inn bestillingen din.

OSS :
Spørsmål: Kan jeg bestille et produkt som ikke ligger i nettbutikken?
Svar: Det kan du dessverre ikke gjøre.
Spørsmål: Når blir bestillingen min levert?
Svar: Logg deg på kontosenteret for å finne sporingsnummeret ditt. Du kan også se e-posten vi sendte deg med informasjon om forsendelsen.
Spørsmål: Hvordan returnerer jeg kofferten min?
Svar: Gå til vår side for frakt og retur for mer informasjon.

Jeg har et Samsonite-produkt, og jeg har et spørsmål.

Reparasjoner:
Vi anbefaler at du går til et Samsonite autorisert reparasjonssenter for å få reparert bagasjen din, fordi vi vet at de tar godt vare på kofferten din der. Selv om alle kvalifiserte koffertverksteder kan reparere kofferten din, er det kun Samsonite autoriserte reparasjonssenter som kan gjøre reparasjoner som går på garantien. Klikk her for å finne ditt nærmeste reparasjonssenter..
Les vårt avsnitt om reparasjoner i Ofte Stilte Spørsmål for mer informasjon.

Kontakt oss på e-post :