Frakt og returer

Leveringsalternativer

Standard levering innen 7 arbeidsdager - Gratis

Standard levering er gratis I Norge og tar mellom 7 arbeidsdager. Leveringen garanterer ikke for ankomstdato.

Samsonite bruker BRING for levering i Norge.

Hent i butikk Innen 8 arbeidsdager - Gratis

På samsonite.no har du også muligheten for å bestille produktet du ønsker på nett, og hente det i butikk i stedenfor å få det levert hjem. Denne hentetjenesten er gratis. Hent i butikk er kun tilgjengelige i utvalgte butikker, dette alternativet vil kun være synlig for kunder som befinner seg i nærheten av en butikk som tilbyr denne løsningen.

Hvordan fungerer det?

Om du ønsker å benytte deg av denne mulugheten, vennligst følg instruksjonene under:

  1. Velg ditt produkt

    Velg ditt/dine foretrukne Samsonite produkt (maks 3 produkter kan bli valgt for Hent i butikk.

  2. Velg din butikk

    Velg enten "hent i butikk" alternativet på produktsiden, eller velg alternativet "hent i butikk" i forbindelse med avslutningsprosessen. Du vil bli spurt om å velge hvilken butikk du ønsker å hente din ordre i (kun utvalgte butikker tilbyr dette alternativet).

    Her vil du også se om produktet ditt er tilgjengelig i denne butikken umiddelbart, eller om det er tilgjengelig i løpet av 8 arbeidsdager.

    Vennligst merk: All betaling i forbindelse med denne ordren vil bli foretatt i butikk når man henter produktene.

  3. Motta epost med bekreftelse om at ordren er klar for avhenting

    Vi vil sende en epost når ordren har kommet til butikken og er klar for avhenting. Din ordre vil være tilgjengelig for henting i 14 dager etter at eposten er sendt.

  4. Hent i butikk

    Når du henter ordren i din valgte butikk, vennligst ta med utskrift av ordrebekreftelsen. Full betaling vil bli tatt i butikk.

Hent pakken på et UPS Access PointTM innen 7 arbeidsdager - Gratis

Hent ordren din på et Access Point™ I nærheten av deg, det er gratis. Du vil bli informert på epost så snart ordren din er kommet og den er klar for opphenting på Access Point i opp til 14 dager.
Vi kan ikke garantere for en konkret dato for ankomst. Om din ordre er tidssensitiv anbefaler vi at du bruker vår ekspress service.

Leverings restriksjoner

Det blir ikke utført leveringer til postboks adresser (inkluder APO/FPO adresser).

Vi leverer fra mandag til fredag, unntatt offentlige helligdager.

Bruk www.samsonite.no for bagasje og kofferter som skal leveres i Norge.

Internasjonal levering

  • Bruk www.samsonite.co.uk for bagasje og kofferter som skal leveres i Storbritannia (med unntak av Isle of Man og Channel Islands).
  • Bruk www.samsonite.fr for bagasje og kofferter som skal leveres i Frankrike (kun på fastlandet) og i Monaco (vi leverer ikke til Korsika).
  • Bruk www.samsonite.es for bagasje og kofferter som skal leveres i Spania (med unntak av Baleraes og Kanariøyene).
  • Bruk www.samsonite.nl for bagasje og kofferter som skal leveres i Nederland (kun på fastlandet).
  • Bruk www.samsonite.it for bagasje og kofferter som skal leveres i Italia.
  • Bruk www.samsonite.de for bagasje og kofferter som skal leveres i Tyskland.
  • Bruk www.samsonite.be for bagasje og kofferter som skal leveres i Belgia.
  • Bruk www.samsonite.lu for bagasje og kofferter som skal leveres i Luxembourg.
  • Bruk www.samsonite.at for bagasje og kofferter som skal leveres i Østerrike.
  • Bruk www.samsonite.se for bagasje og kofferter som skal leveres i Sverige.
  • Bruk www.samsonite.fi for bagasje og kofferter som skal leveres i Finland.
  • Bruk www.samsonite.pl for bagasje og kofferter som skal leveres i Polen.
  • Bruk www.samsonite.dk for bagasje og kofferter som skal leveres i Danmark.
  • Bruk www.samsonite.ch for bagasje og kofferter som skal leveres i Sveits.
  • Bruk www.samsonite.hu for bagasje og kofferter som skal leveres i Ungarn.

Retningslinjer for returer

Din angrerett

Vi garanterer at du blir fornøyd. Hvis du ikke er helt fornøyd med ditt kjøp i nettbutikken vår, kan du returnere ubrukte varer i original emballasje forutsatt at du overholder reglene som beskrives her. Du har angrerett i ti kalenderdager fra leveringsdato. Angreretten gjelder ikke personlig tilpassede varer.

Alle varer må returneres i ubrukt stand, med etiketter, bruksanvisninger, garantibrosjyre og andre merker og innpakning, og i opprinnelig emballasje. Du har ansvaret for å returnere produktene til oss så raskt som mulig. Hvis varene som returneres, ikke kan selges på nytt, tar vi ikke imot varene.

Du må følge denne returprosedyren for å kunne benytte deg av angreretten din :

Instruksjoner for returer

  1. Fyll ut returskjemaet. Innen 3–5 arbeidsdager sender vi deg en e-post med en returetikett, et returnummer og mer informasjon om hvordan du skal gjennomføre returen.
  2. Pakk ned varene som skal returneres (kun ubrukte varer, med etiketter, bruksanvisninger, garantibrosjyrer, andre merker og innpakning) i den opprinnelige esken for å forhindre at de blir skadet under frakt.
  3. Skriv ut returetiketten, og fest den på returpakken. Returetiketten inneholder all nødvendig informasjon, som ditt navn, din adresse og returadressen, ditt telefonnummer, varenummer og/eller beskrivelse av varen som returneres samt returnummeret.
  4. Les instruksjonene for returer grundig, og kontakt vår ekspressfraktleverandør for avhenting som angitt i instruksjonene for returen. Du må avtale avhenting med vår ekspressfraktleverandør innen syv arbeidsdager fra den datoen vi sendte deg e-posten med returetikett, returnummer og instruksjoner for retur.
  5. Hvis du har oppfylt alle kravene til retur, vil vi refundere kjøpsprisen, inkludert standard fraktkostnad. Refusjonen sendes til deg innen 14 dager etter at du har fylt ut returskjemaet og vi har mottatt bevis på at vårt fraktselskap har hentet returen.
  6. Hvis du ikke har overholdt alle kravene, vil vi sende deg en e-post hvor vi forteller hvorfor vi ikke kan godkjenne din retur innen 14 dager.

Du må kun returnere varer du har kjøpt i nettbutikken vår på denne måten. Produkter som er kjøpt i nettbutikken, kan ikke refunderes eller returneres til våre butikker eller forhandlere.

Defekte produkter, skadede produkter, produkter som har blitt borte under frakt og produkter som er levert feil.

Du må undersøke om forsendelsen er riktig når du mottar den. Hvis det er avvik eller problemer med din bestilling, må du følge returprosedyren som beskrevet under "Din angrerett" innen 24 timer. Skadede varer eller varer som returneres på grunn av en feil vi har gjort, vil også refunderes med kostnaden for å returnere varen. Når det er mulig, sender vi deg en ny e-post med fraktinformasjon, og vi vil automatisk og umiddelbart sende riktig vare til deg på vår egen regning.